Gabi Ben Avraham

Ο Gabi Ben Avraham (1960), είναι ένας Ισραηλίτης ερασιτέχνης και αυτοδίδαχτος φωτογράφος που ζει στο Τελ Αβίβ. Εργάζεται σε εταιρεία πληροφορικής αλλά συγχρόνως είναι και λάτρης της λεγόμενης φωτογραφίας δρόμου και έχει φωτογραφίσει στη Μέση Ανατολή, στην Κούβα στη Μάλτα και στην Αμερική.
Ο ίδιος λέει πως: «Η μηχανή μου έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος του εαυτού μου και δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς αυτή. Μια σκέψη έχω πάντα στο μυαλό μου, “Ίσως σήμερα θα είναι η τυχερή μου μέρα και θα πάρω τη φωτογραφία της ζωής μου”, Όταν πιέζω το κουμπί, προσπαθώ να δώσω κάποιο νόημα στα πράγματα, να αποκαταστήσει την τάξη στο χάος που υπάρχει γύρω μου. Ψάχνω την ξεχωριστή στιγμή μετά την οποία τα πράγματα δεν θα είναι ποτέ ίδια και αυτή η στιγμή να μείνει αιώνια, αυτός είναι ο στόχος μου».
O Gabi φωτογραφίζει τόσο έγχρωμα όσο και ασπρόμαυρα, τα χρώματα στις φωτογραφίες του είναι έντονα και κορεσμένα ενώ οι σκιές στις μονόχρωμες εικόνες του διαδραματίζουν καίριο ρόλο στην ανάδειξη του δράματος και των στοιχείων της ζωής. Οι φωτογράφοι που τον έχουν επηρεάσει περισσότερο είναι οι:  Henri Cartier-Bresson, Alex Webb, Felix Lupa, Steve McCurry και άλλοι.
Η συμβουλή του προς νέους φωτογράφους είναι: «Κοιτάξτε τα έργα άλλων φωτογράφων στο διαδίκτυο και δοκιμάστε να φτιάξετε τον δικό σας στυλ. Εξασκηθείτε πολύ με τη φωτογραφική σας μηχανή, και να είστε ανοιχτή στην κριτική των φωτογραφιών σας».
Αρκετές από τις εικόνες του έχουν εκτεθεί στο Ισραήλ, καθώς και σε αρκετές εφημερίδες και φωτογραφικές ιστοσελίδες.
Πηγές [1], [2], [3], [4], [5].




















Περισσότερες εικόνες του εδώ και εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου