Ο Luigi Ghirri, υπήρξε μια ιδιαίτερη προσωπικότητα στον χώρο της φωτογραφίας, συγγραφέας και επιμελητής εκθέσεων, θεωρείται ο Ευρωπαίος πρόδρομος εκείνου που οι Αμερικάνοι ονόμασαν πολύ αργότερα New Color και New Topography.
O Ghirri γεννήθηκε στο Scandiano της Ιταλίας στις 5 Ιανουαρίου του 1943. Στις αρχές του 1970 άφησε το επάγγελμα του τοπογράφου και άρχισε να ασχολείται σοβαρά με τη φωτογραφία. Ο ίδιος δήλωσε ότι είχε επηρεαστεί από τους Lee Friedlander, Walker Evans, William Eggleston, καθώς και από τον Atget.
Κατά το 1983 επικεντρώθηκε στην αρχιτεκτονική φωτογραφία καθώς και τη φωτογράφιση Ιταλικών πόλεων και τοπίου.
Ανέπτυξε μια έγχρωμη φωτογραφία με εννοιολογικό χαρακτήρα. Άρχισε να ασκεί επιρροή στο φωτογραφικό γίγνεσθαι και να διακρίνεται με το αναγνωριστικό σήμα της στενής σχέσης της φωτογραφίας με την καθημερινότητα, τη λογοτεχνία και τη ζωγραφική.
Κέρδισε βραβεία σε όλον τον κόσμο και απέκτησε πολλούς μιμητές. Ίσως, λόγω του πρόωρου θανάτου του, το 1992 στο Roncocesci της Ιταλίας, να μην έχει το διεθνές κοινό που του αξίζει, όμως δεν παύει να αποτελεί μια προσωπικότητα στη σύγχρονη ιστορία της φωτογραφίας.
Υπήρξε ένας διανοουμένους ερευνητής της εικόνας.
O Ghirri γεννήθηκε στο Scandiano της Ιταλίας στις 5 Ιανουαρίου του 1943. Στις αρχές του 1970 άφησε το επάγγελμα του τοπογράφου και άρχισε να ασχολείται σοβαρά με τη φωτογραφία. Ο ίδιος δήλωσε ότι είχε επηρεαστεί από τους Lee Friedlander, Walker Evans, William Eggleston, καθώς και από τον Atget.
Κατά το 1983 επικεντρώθηκε στην αρχιτεκτονική φωτογραφία καθώς και τη φωτογράφιση Ιταλικών πόλεων και τοπίου.
Ανέπτυξε μια έγχρωμη φωτογραφία με εννοιολογικό χαρακτήρα. Άρχισε να ασκεί επιρροή στο φωτογραφικό γίγνεσθαι και να διακρίνεται με το αναγνωριστικό σήμα της στενής σχέσης της φωτογραφίας με την καθημερινότητα, τη λογοτεχνία και τη ζωγραφική.
Κέρδισε βραβεία σε όλον τον κόσμο και απέκτησε πολλούς μιμητές. Ίσως, λόγω του πρόωρου θανάτου του, το 1992 στο Roncocesci της Ιταλίας, να μην έχει το διεθνές κοινό που του αξίζει, όμως δεν παύει να αποτελεί μια προσωπικότητα στη σύγχρονη ιστορία της φωτογραφίας.
Υπήρξε ένας διανοουμένους ερευνητής της εικόνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου